Jelen tájékoztató összefoglalja a szállítással és fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket, valamint a rájuk adható válaszokat, azonban a részletes és pontos szállítási feltételeket az ÁSZF-ben találhatod meg ITT.
1. Mennyibe kerül a kiszállítás és a csomagolás?
Az utánvétes fizetés díja egységesen bruttó 350 Ft, de a bankkártyás fizetés költségét mi álljuk, továbbá az átutalásos fizetés is ingyenes.
2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
A vásárlás összegét kiegyenlítheted utánvétes, bankkártyás (Borgun) vagy banki előre utalásos fizetéssel.
- Utánvéttel fizetéskor a rendelésed végösszegét (termékek ára, szállítási és utánvét kezelési díj) az átvételkor fizeted készpénzben a futárnak.
- A bankkártyás fizetés a Borgun biztonságos fizetési felületén keresztül történik.
- Banki előre utaláskor a rendelésed végösszegét előre át kell utalnod a Magnet Banknál vezetett számlaszámunkra.
3. Mikor kapom meg a csomagomat?
Átlagosan 2-3 munkanapon belül kézhez kaphatod a rendelt termékeket, mivel hetente háromszor is adunk fel csomagokat a GLS futárnak.
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kapsz információt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadnod.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg. Van lehetőséged arra is, hogy a futárral időpontot egyeztess. A futárnak a mobil számát szintén az SMS-ben fogod megtalálni. Ha esetleg még sincs meg az SMS, a GLS futárszolgálat központi telefonszáma: 06/1-802-0265
4. Mikortól tudom átvenni a GLS CsomagPontba kért csomagot?
A rendelés során kiválasztott CsomagPontba átlagosan 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki a rendeléseket a GLS-sel.
Erről értesítést kapsz e-mailben tőlünk és a GLS-től is a feladás napján. A kiszállítás napján a GLS egy SMS-t fog küldeni Neked, hogy mikortól veheted át a rendelésed a kiválasztott CsomagPontban.
FONTOS! A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésedre az értesítéstől számítva, utána visszaküldik nekünk a csomagot. Átvételkor személyi okmány bemutatása szükséges!
5. Egyéb kérdésem van!
Ebben az esetben kérünk, hogy írj nekünk egy e-mailt az info@zolddrogeria.hu címre, igyekszünk minél előbb válaszolni, amint olvastuk az üzeneted.